Lascare Lascare

Nieuws

Lascare gaat totaal-los(s)!

Lascare heet vanaf nu Equipment Group Holland.
Lees verder »
 

ASN Autoschade Service Vermaire kiest voor het Lascare 123 service concept.

De belangrijkste reden waarom wij voor 123-service concept gekozen hebben, is de totale ontzorging door Lascare B.V. m.b.t. onderhoud en keuren van arbeidsmiddelen en installaties
Lees verder »
 

Akzo Nobel Car Refinishes B.V. heeft in samenwerking met Lascare workshops georganiseerd.

Doel: beter inzien wat wel en niet hersteld kan worden zodat de juiste calculatie gemaakt wordt voor een technisch en bedrijfseconomisch schadeherstel.
Lees verder »
 

Lascare is vanaf 1 september 2015 verkoop en service partner van het Sonic Equipment programma in Nederland.

Om aansluiting te houden met de wensen van de markt, heeft Lascare haar programma uitgebreid met de gereedschappen van Sonic Equipment Nederland.
Lees verder »
 

Lascare's 123 Service is nu ook via Whatsapp bereikbaar

U kunt onze medewerkers tijdens kantooruren bereiken via het bovenstaande, mobiele nummer.
Lees verder »
 

Lascare nu ook specialist op het gebied van hogedrukreinigingsinstallaties

Voor onderhoud, reparatie of nieuwe installaties, Lascare voorziet u van een gedegen advies.
Lees verder »
 

Lascare importeur van Elmatech puntlasmachines

Elmatech levert de meest geavanceerde multifunctionele puntlasmachines ter wereld voor o.a. het gebruik in de automotive productie
Lees verder »
 

1-2-3 Service, totale ontzorging voor uw werkplaats!

1-2-3 Service is de service organisatie van Lascare voor de autoschade branche. Zij levert, met ruim 30 medewerkers, een totaal en merkonafhankelijk service pakket voor de schadewerkplaats.
Lees verder »
 
Lascare
Lascare Lascare

Lascare gaat totaal-los(s)!

De service werkzaamheden zijn bij Lascare in de laatste jaren behoorlijk doorontwikkeld. Om deze groei goed gecoördineerd te houden heeft Lascare het 1-2-3 service concept geïntroduceerd. 

Het 1-2-3 service concept coördineert, rapporteert en archiveert:
alle voorkomende werkzaamheden en aan alle aanwezige werkplaatsapparatuur;
de planning voor onderhoud, inspectie en keuring;
technische informatie omtrent materieel en apparatuur;
informatie omtrent wet- en regelgeving;
informatie omtrent onderhoud en storingen.

Hiermee verleent Lascare een totaalontzorging voor de hele werkplaats op het gebied van onderhoud, service en reparatie: van momentsleutel tot hefbrug, van overheaddeur tot brandpreventie, van spuitcabine tot wasplaats, van stofzuiger tot looplamp...etc. 

Ook verzorgt Lascare al jaren trainingen en workshops voor haar klanten om zo ook de kennis omtrent nieuwe ontwikkelingen, vaardigheden en bekwaamheid binnen de autoschadebranche te bevorderen.

Tijd om deze servicedivisie van Lascare ook van een eigen naam en gezicht te voorzien. De Service afdeling gaat voortaan Service Group Holland heten!