Nieuws

Lascare gaat totaal-los(s)!

Lascare heet vanaf nu Equipment Group Holland.
Lees verder »
 

ASN Autoschade Service Vermaire kiest voor het Lascare 123 service concept.

De belangrijkste reden waarom wij voor 123-service concept gekozen hebben, is de totale ontzorging door Lascare B.V. m.b.t. onderhoud en keuren van arbeidsmiddelen en installaties
Lees verder »
 

Akzo Nobel Car Refinishes B.V. heeft in samenwerking met Lascare workshops georganiseerd.

Doel: beter inzien wat wel en niet hersteld kan worden zodat de juiste calculatie gemaakt wordt voor een technisch en bedrijfseconomisch schadeherstel.
Lees verder »
 

Lascare is vanaf 1 september 2015 verkoop en service partner van het Sonic Equipment programma in Nederland.

Om aansluiting te houden met de wensen van de markt, heeft Lascare haar programma uitgebreid met de gereedschappen van Sonic Equipment Nederland.
Lees verder »
 

Lascare's 123 Service is nu ook via Whatsapp bereikbaar

U kunt onze medewerkers tijdens kantooruren bereiken via het bovenstaande, mobiele nummer.
Lees verder »
 

Lascare nu ook specialist op het gebied van hogedrukreinigingsinstallaties

Voor onderhoud, reparatie of nieuwe installaties, Lascare voorziet u van een gedegen advies.
Lees verder »
 

Lascare importeur van Elmatech puntlasmachines

Elmatech levert de meest geavanceerde multifunctionele puntlasmachines ter wereld voor o.a. het gebruik in de automotive productie
Lees verder »
 

1-2-3 Service, totale ontzorging voor uw werkplaats!

1-2-3 Service is de service organisatie van Lascare voor de autoschade branche. Zij levert, met ruim 30 medewerkers, een totaal en merkonafhankelijk service pakket voor de schadewerkplaats.
Lees verder »
 
Lascare
Lascare

1-2-3 Service, totale ontzorging voor uw werkplaats!

1-2-3 Service is de service organisatie van Lascare voor de autoschade branche. Zij levert, met ruim 30 medewerkers, een totaal en merk-onafhankelijk service pakket voor de schadewerkplaats.


Meer info? Neem contact op >
Bekijk de 1-2-3 Service folder >

Algemeen:
Om uw goede service op het hoogste peil te houden, is het van belang dat de apparatuur waarmee en de omgeving waarin dit moet worden uitgevoerd in topvorm verkeren. Het is tenslotte de basis van uw bedrijfsproces. Bovendien stellen nieuwe ontwikkelingen steeds nieuwe eisen aan de werkomgeving. Lascare heeft zich daarom tot doel gesteld om uw schadewerkplaats te optimaliseren. Continuïteit is hierbij van essentieel belang. Dit service systeem heeft pas werkelijk voordeel voor u als het gewaarborgd kan worden gedurende de gehele levenscyclus van uw equipment. Mede vanuit dit oogpunt hebben wij 1-2-3 Service ontwikkeld. Met het 1-2-3 Service systeem krijgt u als gebruiker op eenvoudige en overzichtelijke wijze alle noodzakelijke informatie tot uw beschikking: van servicehistorie tot handleidingen en adviezen.

Onderhoud:
Wanneer u bij ons een onderhoudsplanning heeft afgesloten, nemen wij tijdig contact op met de binnen uw bedrijf / vestiging verantwoordelijke persoon om een passende afspraak te maken. Kleine reparaties worden na overleg direct uitgevoerd. Eventuele grotere reparaties worden met u besproken, waarna een reparatievoorstel volgt. Bij akkoord wordt de reparatie zo snel mogelijk uitgevoerd. Ook kunnen reparaties in onze eigen werkplaats worden uitgevoerd. Herstelling of aanpassing in combinatie met onderhoud is goedkoper en efficiënter dan beide diensten afzonderlijk en de kans op storingen en uitval vermindert door de preventieve ontdekking van eventuele gebreken. Bovendien wordt een beter inzicht verkregen in de mogelijke oorzaken van technische problemen.

Storingen:
De grootte van onze service organisatie zorgt ervoor dat wij bij calamiteiten snel ter plaatse kunnen zijn. Door uitgebreide technische kennis en juiste autovoorraad, kunnen wij de meeste storingen in één bezoek oplossen. Onze monteurs volgen met grote regelmaat cursussen en bijscholing, zodat zij altijd up to date blijven met de nieuwste ontwikkelingen binnen de wereld van werkplaats equipment.

1-2-3 Service Informatie Systeem:
1-2-3 Service neemt u de zorg rondom uw werkplaats nog verder uit handen. Met het Lascare Service Informatie Systeem verzorgen wij 24 uur per dag een online overzicht van:

• Status van de equipment per locatie/werkplaats
• Overzicht van de onderhoudshistorie per locatie/werkplaats/equipment
• Preventieve/correctieve kosten per locatie/werkplaats/equipment
• Keuringsrapportages van uw apparatuur
• Inspectierapportage van uw onderhoud en equipment
• Planning onderhoud per locatie/werkplaats/equipment
• Onderhoudsadviezen
• Gebruikshandleidingen equipment
• FAQ voor storingen

Via 1-2-3 Service kunnen wij nu een totaal pakket aan onderhoud en keuring aanbieden voor o.a.:

- las- en uitdeukapparatuur
- persluchtinstallaties
- uitlijnapparatuur
- spuit- droogcabine onderhoud
- infrarood- en ultravioletdrogers
- brandbeveiligingsinstallatie
- kalibreren momentsleutels
- kalibreren bandenspanningsmeters
- bruggen en richtbanken
- wielequipement
- airco apparatuur
- spuit- droogcabine reiniging
- industriële overhead- en roldeuren
- las- en uitlaatgasafzuiging
- kalibreren LPG gaslekmeters

Al onze onderhoudsactiviteiten sluiten tevens naadloos aan op nationaal en internationaal geaccrediteerde normeringen. Zo hopen wij ook bij te dragen aan de normen voor kwalitatief verantwoord en veilig schadeherstel.

Onze kennis en vakmanschap, alsmede die van ons uitgebreide netwerk en samenwerkingsverband, stellen wij u graag ten dienste.

Meer info? Neem contact op >